Sweet Louise

Lollo har varit här, fina gamla louise
saknar henne
saknar våra dagar
men vet att inom en snar framtid kommer det inte ta hundra år att hälsa på henne
det är skönt
något att se fram emot
en lite ljusare tid
skönt
.
nu tänkte jag iaf äntligen få lite planerad ensamtid som jag hade planerat ikväll
inte för att överskningsbesöket var dåligt
för det var det verkligen inte
men nu ska jag pyssla
åh vad jag har saknat de
nu har jag äntligen saker till det
eller ja mer saker
så nu jävlar ska ja fylla hela lägenheten med fjädrar
imorgon väntar promenad i högbo i mina nya promenad kängor som jag hittade för två kr
sen leta genom alla sandvikens second hand affärer efter fina fynd
en kaffe på waynes för att spendera alla pengar vi sparat när vi handlat billigt och använt, tveksamt men en möjlighet
.
NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0