sommarfräknar

jag har tagit bort min facebook
gud vad skönt det är att inte längre behöva känna behovet att kika på den flera gånger om dagen
ifall någon skrivit, taggat en osv
blä
sen allt skit folk skriver
säger jag och skriver lite skit i bloggen ist, hehe
.
idag har jag tagit mig ut ur lägenheten
det var skönt
prommade med patrik nästan hela vägen till donken
stackarn skulle jobba
skitjobb
sen va ja o gjorde lite nyttigt på staden
kikade på secondhand
såklart
kunde inte låta bli
fick med mig ett sjukt snyggt linne för 3stålar
och ett silverfat med massa snygga mönster för 15stålar
jag gillar min garderob ganska mycket just nu, massa virkat
jeans, somriga blusar och stickade myströjor
hittade ju ett stort virkat överkast sist lollo var här
frö 20 stålar
har hittills sytt en pnchotröja med magficka i skinn
och idag ska ja sy linne och shorts med fransar
mumma
tänk att allt detta har jag samlat på mig
för nästan inga stålar alls
.
när solen blivit varmare ska jag njuta lite av att vara arbetslös
och sitta runt knuten på huset läsa böcker
och samla sommarfräknar på nästippen
.
jag längtar till sommaren, till malmö
möjligheter
.
men i helgen ska jag äntligen få komma bort lite
hem till sthlm
känns fortfarande som jag åker hem varje gång jag åker dit
fast jag vill inte bo där
världens bästa annelie ska jag vara med hela helgen
strosa runt på alla secondhand som finns
sitta vid vattnet i solen
och gå vilse i alla fina gränder i gamla staden
längtar en smula
.
nu ska jag städa upp här tänkte jag och sy massa fint
Fred på er
jag har tagit bort min facebook
gud vad skönt det är att inte längre behöva känna behovet att kika på den flera gånger om dagen
ifall någon skrivit, taggat en osv
blä
sen allt skit folk skriver
säger jag och skriver lite skit i bloggen ist, hehe
.
idag har jag tagit mig ut ur lägenheten
det var skönt
prommade med patrik nästan hela vägen till donken
stackarn skulle jobba
skitjobb
sen va jag och gjorde lite nyttigt på staden
kikade på secondhand
såklart
kunde inte låta bli
fick med mig ett sjukt snyggt linne för 3stålar
och ett silverfat med massa snygga mönster för 15stålar
jag gillar min garderob ganska mycket just nu, massa virkat
jeans, somriga blusar och stickade myströjor
hittade ju ett stort virkat överkast sist lollo var här
för 20 stålar
har hittills sytt en ponchotröja med magficka i skinn
och idag ska ja sy linne och shorts med fransar
mumma
tänk att allt detta har jag samlat på mig
för nästan inga stålar alls
.
när solen blivit varmare ska jag njuta lite av att vara arbetslös
och sitta runt knuten på huset läsa böcker
och samla sommarfräknar på nästippen
.
jag längtar till sommaren, till malmö
möjligheter
.
men i helgen ska jag äntligen få komma bort lite
hem till sthlm
känns fortfarande som jag åker hem varje gång jag åker dit
fast jag vill inte bo där
världens bästa annelie ska jag vara med hela helgen
strosa runt på alla secondhand som finns
sitta vid vattnet i solen
och gå vilse i alla fina gränder i gamla staden
längtar en smula
.
nu ska jag städa upp här tänkte jag och sy massa fint
Fred på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0