när man hör brevbäraren

idag har jag haft en dålig dag
dåliga dagar brukar resultera i
långa nätter
vakna nätter
mycket tankar
tänkande
jag har kollat genom massa bilder, gamla bilder
har nostalgi
magknip
och en fruktansvärd längtan
längtan till alla nya fina förändringar
som jag ska få gå genom med människan
jag gillar mest på den här jorden
det är inte helt fel de
är en ganska överlycklig tjej just nu
om ja magknipen kan ta och dra
jag har också börjat rensa min anisktbok
det hör liksom till att rensa lite
innan förändringar
tycker jag
så massa saker ska bort
bli inte ledsen om ni kanske är vän med mig där och jag tar bort er
känner bara att de är onödigt att ha folk som man inte riktigt delar något med
känner något för
kan man säga så?
vi säger så
.
jag gillar att rensa
det är skönt
lite vikt som försvinner
om jag orkar imorgon och inte är allt för upptagen
med att omfamna min underbara pojkvän
(eftersom det vart tomt här inatt utan honom)
så ska jag rensa förrådet
bara orden får mig att rysa
jag har så mkt skit
och kläder
herregud alla kläder
intryckta därnere
sist slängde jag in saker och smällde igen dörren
så antagligen kommer det kasta sig saker över mig när jag öppnar
det ska jag komma ihåg
hursomhellst, hojta om ja ska lägga upp några kläder här ifall
ja nån av er typ tre personer som läser det här
vill ha något
för jag är snäll
annars ska de bara ut på tradera
bajstradera
.
va de någon som skulle lägga sig i en stor ensam säng nu?
ja de var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0