gamla staden och romdrinkar



uppdateringar från storstaden, hemstaden
jag har det jättebra härnere
underbart
idag sov vi ut
verkligen sov ut
i annelies wannabe tempursäng
som är så sköön
sov som en gud
sen tog vi oss in mot staden
gamla staden
vandrade och vandrade
bland alla smågränder
sen NK
annelies fik
annelies jobb
där hon sedan matade mig med creme brule(ursäkta stavningen)
de va de godaste jag ätit i hela mitt liv
nu är jag doomed
kommer alltid äta det hädanafter
kan leva på det
sen fick jag massa mer bakelser så jag vart rund som en boll
och på de självklart te
massa te
sen köpte vi te
NKte
gott te
sedan kom en kompis
så vart de ut och ta en öl
vi som skulle vänta tills imorrn
vi var på kellys
där man bara fick sitta ner om man skulle äta mat
dom åt nachos
då fick man inte sitta ner
hursomhellt
vart de två öl där sen gick vi till sjögräsbaren
som förövrigt heter gräslök enligt mig numera
köpte den dyraste romdrinken jag någonsin druckit
men gud
den var god
kanske inte värt
men god var den
nu ska vi dricka mer te
sen ska vi sova
och imorrn blir det mer vandrande i gamla stden
älskade gamla staden
sen födelsedagsfest i fina gamla älskade solna
sen ska vi slå klackarna i taket resten av natten
åh jag mår så bra här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0