sweet friday

väntar på att tvätten ska torka i torktumlaren som är världens bästa
kokar ris
ska äta äckligt god mat idag
halloumiost, stekta bananer, ris och cyrrusås med jordnötter i
inte konstigt att man gått och bilvit tjock
eller ja tjock för att vara mig
värsta rumpan
.
idag har jag fixat födelsedagspresent, mwah!
den är så bra så ja kan knappt vänta tills den första
sen ska jag göra massa andra födelsedagspresenter
för det är ju så
att hela min familj fyller år inom loppet av en månad
mamma 17 feb, bror 3 mars, jag 4 mars, ingvar nån gång därefter
skönt
.
så armbandsgörande står på schemat ikväll
+
cola såklart
.
nu ska ja kolla tvätten för 55860583836383772:e gången
.
ja nyttigheten varade ju länge..
Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0