Mellan terrakottakrukor och marockanska ljuslyktor

Idag är det Måndag. Trodde det var tisdag.
Ska vara hundvakt åt leo imorgon igen. fast jag kanske lite inte vill. Han är dryg. Han är valp.
Men de är 50 kr till. Det behöver jag!
Var hundvakt idag, de gick väl ganska bra. Dom gick inte ihop i maskopi iaf. (Pert är här också)
Jag kan ju nu konstatera att jag nog måste vara Traderas sämsta försäljare. Skrev fyra olika mail till samma personer för jag glömt skriva pris. Sen vart det något mer jag glömde. Och hej och hå.
hoppas. dom fortfarande vill köpa sakerna så jag får ihop lite pengar.
Min garderob är tom. jag har nästan inga kläder alls.
Och JUSTE, jag är ickerökare!
Har ju iofs bara vart de i fyra och en halv dag.
Det går upp och ner. Ibland skulle jag kunna hoppa på någon som höll i en cigg. annars går det faktiskt ganska bra. Lättare än jag trodde det skulle gå iaf. Skönt!
Juste har ju ganska hårt konstaterat att Sandviken och nästan alla som bor här suger getballe. Väldigt hårt också. det är illa.
Nä nu ska jag fortsätta vara dålig säljare och svara på mail.

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej!

Har du lyckats sluta röka än? Lätt som en plätt om du gör som jag gjorde. Bara lägg av och fråga dig själv varför du skall vara slav under nikotin och inte bestämma själv? Jag rökte i över 50 år och är rökfri än. Jag slutade 10 okt 2007.

Lycka till hälsar Björn

2012-01-30 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0