Hela lägenheten står i skuggor

Nej, jag är inte trött. Jag är hungrig.
Imorrn, eller ja om några timmar kommer Leo igen. Vi ska gå och leta reda på Åsens Livs så mina kläder kan lämna mig och få nya familjer.
Jag är fattig, jag är så jävla fattig nu. Har knappt några kläder kvar, sålde min riktiga vinterjacka. sammanlagt på allt ja sålt, minus frakt och skatt. tjäna ja typ 200.
200 spänn. och då sålde jag saker för nästan 700.
De är kul. Verkligen. Men nu ska jag inte vara bitter. Det är pengar iaf. så vi får nog ihop till hyran afterall!
Här är iaf lite kläder jag inte alls skulle ha något emot ifall dom bara kastade sig in i min garderob och fyllde allt de tomma.
Nu ska ja ut och döda zombies med SoftAirGun.
Fridens!

Kommentarer
Postat av: F.

Fin jacka!!

2011-02-16 @ 00:15:29
URL: http://fnylindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0