Failun

nu va ju jag rolig, höhö
jag älskar min gamla mama, men hon kör verkligen som en kratta


idag har jag vart med min mama i falun, det är fint i falun.
jag fyndade lite saker, fick lite av mamma
sen köpte jag ett par "baggy" jeans på myrornas för 80 riksdaler, jag lovar att dom såg verkligen skitstora ut och var st 38
sjukt mkt större än min rumpa kan vi väl säga. tänkte då att nej dom här behöver jag inte testa ska ju ändå dra fram symaskinen och fixa till dem.
F.A.I.L
testade dem och dom va sjukt små i midjan, inge baggy där inte.
men mamma tycker eftersom dom hänger i stjärten är de ju baggy.
blöjbaggy.
är lite bitter.
men hittade annat gott.
längtar en smula till på torsdag, och ja kanske fredag. är konstigt nog inte taggad på dub. kan bero på att ingen gillar att höra att man dansar fult. blir sittub den här gången kanske.
nu ska ja tralla ner i källaren och se om jag hittar några andra jeans som ja kan få gratis och fixa klorin så mina dojor kan bli vita igen

kan också stolt säga att jag inte rökt ett enda bloss på en ciggarett på typ 3 veckor!

Frid ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0