take it back

jag tar tillbaka, ja tar tillbaka
slänger bort de ja sa som en gammal kaka
hehe...
dom här dagarna har vart underbara ja fick min isolering, jag är nöjd
vi har vart o badat på dagarna o ja har smitit iväg och badat om nätterna, simmat tills ja knappt orkat nåmer.
vi har legat i solen, bakat bröd, myst med katten, sovit i hängmattan, läst böcker, lagat mat. säkerligen minst hundra saker ja glömt nu. menmen
jag har haft min semester och oj vad lite vettigt man kan göra om man bara ger sig faan på de.
nu börjar ja komma in i sommarlovsspåert utan att känna mig rastlöst sjukt skönt.
jag har skaffat mig en massa nya kompisar, de är ALLTID bra.

imorrn åker ja hem, imorrnbitti vid sju för att vara bestämt.
tar med mig sjukt mkt saker så de kommer återigen bli ännu mer överfullt i min lilla lägenhet.
imorrn ska ja åka å bada, ännu mer bada woho! med grannen som ja ska väcka astidigt bara för att jävlas, de är kul att jävlas. sen drar ja till oklahoma, pert blir kvar i skithålan, för han trivs, åh vad han trivs! han förtjänar mer semester eftersom han står ut med mig andra halvan av året.
ja ska börja göra massa armband igen, så håll utkik o köp!

nämen nu vare kanske ja som ska packa ihop mina miljoner saker som ligger spridda över hela huset, lätero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0